Nelosen panostus nettiin kasvaa

kirjoittanut

kategoriassa

Nelonen-logoSanomaWSOY-konserniin kuuluva Nelonen Media lisää ohjelmatarjontaansa internetissä. ITviikon mukaan Nelonen nostaa nettijakelun television ja radion rinnalle. Nelonen Median Online-päälliköksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimetty Kai Taka-aho toukokuun alusta alkaen. Nimityksen myötä Nelosen online-toiminnot keskitetään yhteen paikkaan. Taka-aho on aiemmin toiminut SanomaWSOY-konsernissa verkkopalveluiden kehitykseen, myyntiin ja markkinointiin liittyvissä tehtävissä vuodesta 2000 lähtien.

Nelonen käynnisti äskettäin talk show’n, jota voi katsella ainoastaan internetissä. Esimerkiksi muualla maailmalla etenkin yhteisöpalvelu MySpace on kokeillut, miten alun perin internetissä aloitetut sarjat toimivat televisioon siirrettynä.

– Nelonen Mediassa on paljon potentiaalia, ja keskeisessä roolissa ovat laadukkaat sisällöt, joita luovien ihmisten avulla voidaan jatkojalostaa netissä. Tärkeää on myös eri medioiden välisen yhteistyön vahvistaminen, näin voidaan tarjota mainostajalle tehokkaita välineitä oman viestinsä välittämiseen, Taka-aho korostaa.

Hukala.net – ITviikko