Sanoma-logoSanoma Media Finlandin aikakauslehdistä vastaava Magazine Media -yksikkö muuttaa nimeä Sanoma Lifestyleksi. Nimenmuutoksen myötä organisaatiota uudistetaan palvelemaan naisia, perheitä ja yli 55-vuotiaita suomalaisia. Sisällöt ja palvelut ovat jatkossa useissa eri kanavissa.

Liiketoimintayksikön lehdet niputetaan jatkossa kolmeen sisältöryhmään: Naiset, Perhe ja koti sekä Hyvä elämä. Sanoma on perustanut jokaiselle sisältöryhmälle erillisen yksikön, joka vastaa visuaalisuudesta Internetissä ja printtimediassa.

Sisältöryhmien lisäksi Sanoma Lifestyle -liiketoimintayksikössä toimivat kaupallinen ryhmä, digiryhmä, palvelukehitys sekä liiketoiminnan tuki.

Organisaatiomuutokseen liittyvät yt-neuvottelut päättyivät lokakuun puolivälissä. Yhtiö irtisanoo 34 henkilöä, joista 23 on journalisteja.

Mediamonitori - Marmai

Kommentit

#1 Aulis Loponen 02.11.2014 21:02
Entä mitä 67v eläkemies saa ,paitsi,että olenhan yli 55v. ja lifestile ei ainakaan minun suomenkieleeni kuulu,lienee jotain lontoolaista.
Että tällaista täältä Turusta.

Kommentointi on suljettu.