Sanoma-logoSanoma Media Finlandin aikakauslehdistä vastaava Magazine Media -yksikkö muuttaa nimeä Sanoma Lifestyleksi. Nimenmuutoksen myötä organisaatiota uudistetaan palvelemaan naisia, perheitä ja yli 55-vuotiaita suomalaisia. Sisällöt ja palvelut ovat jatkossa useissa eri kanavissa.

Liiketoimintayksikön lehdet niputetaan jatkossa kolmeen sisältöryhmään: Naiset, Perhe ja koti sekä Hyvä elämä. Sanoma on perustanut jokaiselle sisältöryhmälle erillisen yksikön, joka vastaa visuaalisuudesta Internetissä ja printtimediassa.

Sisältöryhmien lisäksi Sanoma Lifestyle -liiketoimintayksikössä toimivat kaupallinen ryhmä, digiryhmä, palvelukehitys sekä liiketoiminnan tuki.

Organisaatiomuutokseen liittyvät yt-neuvottelut päättyivät lokakuun puolivälissä. Yhtiö irtisanoo 34 henkilöä, joista 23 on journalisteja.

Mediamonitori - Marmai

Kommentit

0 #1 Aulis Loponen 02.11.2014 21:02
Entä mitä 67v eläkemies saa ,paitsi,että olenhan yli 55v. ja lifestile ei ainakaan minun suomenkieleeni kuulu,lienee jotain lontoolaista.
Että tällaista täältä Turusta.

Aiheen kommentointi on lukittu. Uusia kommentteja ei oteta vastaan.