BassoTV rikkoi miljoonan rajapyykin

kirjoittanut

kategoriassa

Helsinkiläisen mediatalo Basson verkkopohjainen televisio on kerännyt tänään aamulla miljoonannen katselukerran. Heinäkuussa 2008 aloittanut BassoTV on julkaissut sivustollaan kerran viikossa ohjelmaa kohderyhmälle nuoret aikuiset. BassoTV on osa mediatalo Bassoa, jonka muut osat ovat aikakauslehti Basso, radiokanava Bassoradio sekä verkkosivusto Basso.fi.

BassoTV:n ohjelmia ovat olleet muun muassa rap-kulttuuria parodisoiva Tony Stereo XXL, Dieselin kansainvälisille sivustoille tuotettu Cultivate, Hartwallin Upciderin kanssa tuotettu kulttuuriohjelma Noste sekä Bassoradion live-lähetyksiä vieraineen kuvannut Pelkät.

– BassoTV:n kaksi ensimmäistä vuotta ovat olleet kiinnostava tutkimusalusta ja pilottivaihe uudenlaisen tv-sisällön tuottamiselle. Olemme kokeilleet ratkaisuja, ja analysoineet miten audiovisuaalinen sisältö toimii verkossa ja kohderyhmässämme. Näiden saatujen kokemusten pohjalta tulemme rakentamaan muista vastaavista sisällöistä täysin poikkeavan audiovisuaalisen kokonaisuuden sivustollemme ja mobiiliin vuoden 2011 aikana, sanoo päätoimittaja Miika Särmäkari.

BassoTV:n jaksot ovat katsottavissa osoitteessa http://www.basso.fi/televisio/.

Mediamonitori