Kesän tyylikonsepti soi myös radiossa

kirjoittanut

kategoriassa

Basso-logoBassoradio, olutmerkki Heineken, konseptimyymälä My o My ja ravintoloitsija Tim Uskali toteuttavat kesällä viidessä kaupungissa järjestettävän kesäkiertueen. Heineken Style Nuggets -nimellä kiertävä kokonaisuus sisältää muotia, designia, pikkupurtavaa, juomaa, yhdessäoloa ja musiikkia. Kiertue alkaa Tampereelta kesäkuun lopussa ja päättyy Helsinkiin syyskuun alussa.

Tampereen jälkeen Turkuun, Ouluun ja Jyväskylään pistäytyvä tyylikonsepti sisältää myös radioaseman, jonka tuottaa Bassoradio. Kiertue viettää kussakin kaupungissa kymmenen päivää. Radiotaajuus virittää kuuntelijat tunnelmiin kahden viikon ajan eli jo ennen tapahtuman alkamista. Tampereella taajuus on 92,7 MHz, Turussa 93,8 MHz, Oulussa 91,6 MHz ja Jyväskylässä 103,9 MHz. Helsingin Heineken Style Nuggets -tapahtumassa ei ole erillistä radioasemaa.

Radio tarjoaa musiikin lomassa haastatteluja ja suoraa lähetystä tapahtumapaikalle pystytettävästä baarista. Ohjelmissa kuullaan muun muassa baareissa soittavia paikallisia DJ:tä.

Heineken Style Nuggets -rakennus on koottu konteista. Siinä on baarin ohella vaatteita, kenkiä, muita asusteita, laukkuja ja design-tuotteita myyvä myymälä.

Radioluvat ovat voimassa Tampereella 27.6.-10.7., Turussa 11.-24.7., Oulussa 25.7.-7.8. ja Jyväskylässä 15.-28.8.

Mediamonitori