FOX-logoTelevisiokanava FOX näkyy tiistaista 13. tammikuuta alkaen antenniverkossa kanavanipussa C. Kanavanippumuutoksen myötä antenniverkon tv-vastaanottimien kanavahaku on suoritettava uudelleen, jotta tv-kanavan katselu on jatkossakin mahdollista. Digitan kanavanippu C tavoittaa 90,4 prosenttia Suomen väestöstä. FOXin lisäksi kanavanipussa näkyvät TV5, Hero sekä IskelmäTV Harju & Pöntinen.

Mediamonitori - SSS

Kommentit

+2 #1 jaana parantainen 14.01.2015 07:55
tv5 ja Hero näkyy ok. Foxista ei mitään hajua. Haettu kanavat uudelleen (Tampere, 2km keskustasta.)
-2 #2 Sami 14.01.2015 20:17
FOX löyty kanavapaikalta 116. Voi morjens :/
+5 #3 Jaakko Alatalo 15.01.2015 15:41
Kiitos taas tästäkin vähästä! Kanavanippu C ei näy täällä Luoteis- Lapissa. Ei tosin häävisti mikään muukaan, kun asutaan Ylläksen ja Kuttasen asemien näkyvyysalueiden katveessa. Silti maksetaan sama vero kuin ne jotka asuvat parhailla näkyvyysalueilla. :cry:
+4 #4 Mikko 16.01.2015 16:30
Kiitos paljon kun Fox piti siirtää pois näkyvyys alueen ulkopuolelle (Rovaniemen alue).
+7 #5 pox 17.01.2015 17:39
Lainaus Jaakko Alatalo:
Kiitos taas tästäkin vähästä! Kanavanippu C ei näy täällä Luoteis- Lapissa. Ei tosin häävisti mikään muukaan, kun asutaan Ylläksen ja Kuttasen asemien näkyvyysalueiden katveessa. Silti maksetaan sama vero kuin ne jotka asuvat parhailla näkyvyysalueilla. :cry:


Muistetaan nyt taas, että Fox ja muut kaupalliset kanavat eivät saa veroeuroja vaan ne menevät Yleisradiolle.

Foxhan vaihtoi kanavanippua edullisempien lähetyskustannusten perässä, c-nipun pienempi peittoalue takaa nimittäin pienemmät maksut Digitalle, jonka isoista taksoista tv-yhtiöt ovat kaiketi syystä näreissään.
+10 #6 lapin maa 19.01.2015 16:04
kohta täälä pohjois suomessa ei näy ku ylen 1 ja 2. kohta ne siirtävä tietekki jiminki c nippuun.
+4 #7 jaana parantainen 21.01.2015 13:48
Lainaus jaana parantainen:
tv5 ja Hero näkyy ok. Foxista ei mitään hajua. Haettu kanavat uudelleen (Tampere, 2km keskustasta.)


No niin tänään alkoi taas näkymään Fox.
+1 #8 Niina 28.01.2015 12:51
Olen todella pettynyt ja surullinen!! :sad:
FOX oli paras kanava!! Kaikki parhaat sarjat tulevat FOXilta!! Voi miksei Rovaniemellä voisi näkyä.. :sad:
+4 #9 V..n YLE-vero 07.02.2015 18:44
Turha vero kkok YLE- vero. Nyt ei ole mahdoollista edes olla maksamataa ja se näkyy kyllä TV- ohjelmien laadun romahtamisessa veron käyttönoton jälkeen.
+8 #10 Suomen FOX Neloselle 24.02.2015 08:49
Sanoma-konserniin kuuluva Nelonen Media voisi tehdä ostotarjouksen Fox International Channels Oy:stä ja Suomen FOX-televisiokanavas ta Fox International Channels (FIC) Nordicille.
FOXin nimeksi Family ja Fox International Channels Oy:n nimeksi Family Channels Oy tai sitten Fox International Channels Oy voitaisiin sulauttaa Sanoma Media Finland Oy:hyn.
0 #11 Titta 23.04.2015 21:06
Ei näy Fox eikä TV5 enää ja asun eteläsuomessa!! Miksiköhän pitää vaihtaa kustannussyistä johonkin halvempaan kanavapakettiin kun ohjelmat ovat pelkkää realtya ja sen tekeminen ei mitään hirveitä maksa. Julkkikseksi noin minuutiksi on varmasti ihan tunkua. Itse en saanut ohjelmoitua kanavia näkyviin vaikka kuinka yritin... TV5: llä tuli sentään elokuviakin, mutta kun ei näy enää. Vaikka heittäisi koko tv:n roskiin pitää silti maksaa... Epistä!! Sääli siellä Lapissa asuvia...
-1 #12 ritva venäläinen 25.06.2015 08:00
miks (mäntykankaalla) kotkassa meillä loppui esim fox näkymästä?
+1 #13 Arto hilden 14.01.2016 11:48
Miksi fox jim hero harjupöntinen eivät näy.pelkosenniemellä vaikka luvattiin 13tammikuuta.??
+1 #14 Arto hilden 14.01.2016 13:37
Hero jim fox eivät näy.piti ruveta näkyyn 13.1 2016.ei silti näy vaikka llaitan automaattisen kanavahaun ei silti näy.asun pelkosenniemellä.

Aiheen kommentointi on lukittu. Uusia kommentteja ei oteta vastaan.

Twitter