MTV-logoMTV on aloittanut kahden vapaasti vastaanotettavan uuden tv-kanavan lähetykset syyskuun alussa. Antenniverkossa kanavapaikalla 36 lähettävä HUVI1 ja kanavapaikalla 37 lähettävä HUVI2 ovat uudenlaisia interaktiivisia kanavia, joiden ohjelmistossa on myös takavuosien kotimaisia klassikoita. HUVI1 näkyy lähes koko masssa Digitan lähetysverkossa. HUVI2 näkyy 85 prosentissa antennitalouksista. Kanavia voi katsoa myös joissakin kaapeliverkoissa.

MTV sai mahdollisuuden lähettää kahta kanavaa kokeiluluontoisesti, koska MTV Sport 2 ja MTV Fakta siirtyivät pois Digitan jakelusta DNA:n antenniverkkoon.

Mediamonitori - MTV, Digita

Kommentit

+5 #1 Kirsti Helminen 09.09.2014 15:00
Miten saan näkymään kanavan. Minulla ei ole kanavaa 36 eikä 37.?
0 #2 Tero Toivonen 09.09.2014 23:14
Lainaus Kirsti Helminen:
Miten saan näkymään kanavan. Minulla ei ole kanavaa 36 eikä 37.?


Kannattaa tehdä vastaanottimella automaattihaku uudelleen, jolloin vastaanotin hakee kaikki nähtävissä olevat kanavat. HUVI-kanavat tulevat tämän jälkeen vastaanottimen kanavapaikoille 36 ja 37. Tämä siis antennin kautta vastaanottavissa kotitalouksissa!
+7 #3 pelti 13.09.2014 10:52
Ihmettelin et mikä huvi kanava oli ilmestyny mist ei tuu mitää järkevää ohjelmaa
+5 #4 Pete 21.09.2014 16:46
Mistä saisi huvi tv ohjelmat tietoon?
+3 #5 Otto Metsähukala 21.09.2014 21:49
Lainaus Pete:
Mistä saisi huvi tv ohjelmat tietoon?

MTV:n ohjelmaoppaasta ainakin löytyy kohdasta "Muut kanavat".
www.mtv.fi/tvopas/
+1 #6 pate 29.09.2014 21:10
mitä huvia täs ny on ennemin suru kanava. ei tuu muutaku huvi sättiä ja astral
+3 #7 anssi latvala 10.11.2014 16:40
Eikö arki-iltoihin löydy muuta kuin Noora karma ja suuret setelit vuoro-viikoin moni kertaan nähty????
+1 #8 Antti 22.11.2014 14:16
Mieheni ihmeissään, näki jonkun Piisisen remonttiohjelman; ei tietoa jatkosta luvattu oli, mistään ei meidän taidoilla löydy ohjelmalistoja. Kertoisitteko mistä ne RemonttiReiskaohjelm at tulee ja varsinkin koska. Millaisina kokonaisuuksina ja jaksoina jnejnejne. KIITOS Tuulikki ja Antti Lahti Pori :-|
+3 #9 Järvinen Eine 01.12.2014 18:41
Mihkä huvi 1 katosi ei löydy kanavalistalta
+1 #10 Johanna 03.12.2014 11:08
:-| :sad: Minin katos HUVI 1 ja 2. Ne näky viä 27.11 torstaina mutta 28 päivä niiden kanavat lähetti vaan mustaa. Missä vika???
+1 #11 anu luoma 03.12.2014 14:22
Ihmettelen mihin katosivat huvi 1 ja huvi 2 kanavat televisiostani?
Olen hakenut kanavat uudelleen mutta kummatkin huvi kanavat ovat poissa.
Katselen antenniverkossa televisiota..
+1 #12 Tero Toivonen 03.12.2014 17:33
Todennäköisesti kyse on ollut lyhytaikaisesta kokeilusta, joten kanavien loppuminen ainakin tältä osin johtunee tästä. Alkuperäisessä MTV:n tiedotteessa ei mainittu tarkemmin, miten pitkään lähetyksiä tulee kanavapaikoilla 36 ja 37. Selvitellään asiaa.
+2 #13 Mervi Koivunen 04.03.2015 06:55
Eikö huvia voi saada takaisin? Oli mukava katsoa vanhoja kotimaisia sarjoja. Meidän perhe jäi kaipaamaan näiden kqnavien tuomaa vaihtelua.

Aiheen kommentointi on lukittu. Uusia kommentteja ei oteta vastaan.

Twitter

Facebook-ryhmä