Liv laajenee monikanavaiseksi brändiksi

kirjoittanut

kategoriassa

Liv-logoNelonen Median omistama Liv-kanava vahvistaa asemaansa johtavana lifestyle-kanavana. TV-kanavasta rakennetaan nyt monimediaista lifestyle-brändiä yhteistyössä Sanomien muiden yksiköiden sekä Ilta-Sanomien kanssa. Ilta-Sanomat avaa lokakuussa lifestyle-sisältöön keskittyvän Iltasanomat.fi/liv-sivuston ja uusi upea lifestyle-kokonaisuus alkaa ilmestyä Ilta-Sanomissa päivittäin.

– Yhteistyö Sanomien eri medioiden kanssa mahdollistaa Suomen parhaan lifestyle-sisällön tarjoamisen televisiossa, painetussa lehdessä, Internetissä sekä radiossa. Samalla uudistamme sisällön jakamisen malleja, kertoo Sanoma Media Finlandin toimitusjohtaja Anu Nissinen.

Livin taustayhtiö Nelonen Media kertoo uudistuksen mahdollistavan monipuolisen kokonaisuuden rakentamisen kanavan sisältöjen ympärille Sanoman eri medioita hyödyntäen.

Mediamonitori


Kommentit

Yksi vastaus artikkeliin “Liv laajenee monikanavaiseksi brändiksi”

  1. voisi tulla ohjelma jossa lapset suunnittelee vaatteita, tai jossa suunnitellaan vaatteita lapsille