Tilapäinen radio Snow FM on aloittanut lähetykset pääkaupunkiseudulla taajuudella 105,8 MHz. Snow FM:n lupa on voimassa maaliskuun loppuun asti. Asema lähettää sadan watin teholla Helsingin Metsälän mastosta. Snow FM:n taustalla on Sarmaste Holding Oy. Yhtiö on lähettänyt samalla toiminimellä ennenkin. Myös nimi Summer FM on ollut käytössä.

Lisätietoa tilapäisistä radioista voi etsiä Mediamonitorin taajuuslistalta.

Mediamonitori

Kommentit

+3 #1 Japenaattori 15.02.2014 20:32
Snow FM pitää minut virkeänä LOISTAVALLA eksoottisella playlisteillään. Huhtikuussa käyn heittämässä mustanruusun Snow FM:n haudalle=)
0 #2 Tomoya Yamamoto 13.03.2014 21:10
Hyvää house-musaa soinut usein, kun olen sattunut kanavalle kääntämään. Hyvä. Parasta musiikkia ajaessa ja vaikka kotitöitä tehdessä.
+1 #3 Scaldera 14.03.2014 18:17
Olisko mahdollista tietää soittolistan biisit ?? Siellä soi muutamia törkeän hyviä biisejä !!! Yritin Shazamin kautta tsekata mutta sieltä tuli vain "Jaydee - Plastic Dream" mikä ei ole se biisi. Se biisi kuullosti samankaltaiselta kuin Mr.Oizo - Flat beat mutta vielä parempaa ja niin siistimpää. Kuulin sen autota jotain klo 17:50 (14.03.2014 PE) :) Toivoisin saada tietää sen biisin ! Että pääsee fiilistelee :)
+3 #4 Jarkko 15.03.2014 19:32
Törkeen upeeta musaa! Autossa ja töissä päällä. Tää ei saa loppuu!!!
+1 #5 Tykkään 18.03.2014 20:42
Tosi hyvää musaa, toivottavasti jatkatte ja playlist pysyy samana!
+1 #6 snap 02.04.2014 14:57
Voi voi. Ihmettelin miksi radiosta ei tuu enää hyvää musiikkia ja päädyin tälle sivulle. Ai se oli vain tilapäistä. Nyt ei ole enää mitään kuunneltavaa.

Toivottavasti saadaan Snow FM:lle jatkoa!
0 #7 I 18.01.2015 18:18
:lol: Älyttömästi töitä, että löysin minäkin, mikä kanava on kyseessä ja yllättäen ilmestyi autoon - ja SE YKSI BIISI, joka soi usein, kirjoitin sanoja ylös ja googlettelin, ei löydy.... So please Snow FM, kerro SE! "cause you're not my daddy and you're not my priest, so back up, boy, and let me die in peace".... KIITOS!
0 #8 Jukka Sandén 14.02.2015 20:59
Anteeksi tyhmyyteni, mutta onko tämä sama kanava, joka mun viritinvahvistemissa näkyy nimellä LOVE1058?
0 #9 Tero Toivonen 15.02.2015 15:40
Lainaus Jukka Sandén:
Anteeksi tyhmyyteni, mutta onko tämä sama kanava, joka mun viritinvahvistemissa näkyy nimellä LOVE1058?


Tilapäisistä radioluvista on joskus vaikeaa ottaa selvää. Tämä asema lienee kuitenkin eri kuin talvella 2015 lähettävä Love 105,8. Taajuus on sama, mutta taajuushan on tarkoitettu tilapäisradiokäyttöö n.

Aiheen kommentointi on lukittu. Uusia kommentteja ei oteta vastaan.

Twitter