Radio Musa -logoTampereella taajuudella 100,5 MHz lähettävä Radio Musa laajentaa Helsinkiin. Maaliskuussa käynnistynyt kanava alkaa kuulua Helsingissä syyskuun 1. päivä. Helsingin taajuus tulee olemaan 89,7 MHz. Aikuisväestölle suunnattu kanava lupaa tarjota rentoa ja positiivista tunnelmaa. Hyvän musiikin ohella kanava tarjoaa kuuntelijalle nostalgiaa.

Helsingin taajuudella kuullaan samaa ohjelmaa kuin Tampereella. Ohjelmistolupa on tilapäinen, eikä sen jatkumisesta marraskuun jälkeen ole vielä tietoa, Radio Musasta kerrotaan.

Radio Musa aloitti Tampereella teknisillä tadioluvilla alkuvuodesta 2011. Kanava  oli äänessä kuudesti ennen vakituisen toimiluvan saamista.

Mediamonitori - Marmai

Kommentit

+1 #1 M. Gerz 19.08.2014 12:27
* MHz
0 #2 Mikko Haajamo 25.08.2014 08:05
:D Mikäköhön taajuus tulee Helsinkiin Radio Musalle.
+4 #3 Pentti Teräväinen 25.08.2014 20:33
Radio Musan taajuus Helsingissä on 89,7 syyskuun alusta marraskuun loppuun. Tervetuloa kuulolle!
+4 #4 ihanaa 22.09.2014 18:43
Täältä tulee aivan ihanaa musiikkia!!! :lol:
+4 #5 Brina 16.10.2014 11:26
Aivan mahtavan monipuolista ja erilaista musiikkia - päivittäin!

Lisää Jani Niemi & Wiimaa, Olli Leppästä, Kyösti Mäkimattilaa ja Myrskylyhtyä esim.
+6 #6 Esko 22.10.2014 13:47
Hyvää musiikkia, ei mitään "melusaastetta" kannatan luvan jatkamista myös Helsingissä vaikkakin tietysti paikallisilla mainoksilla
+2 #7 pete 17.11.2014 19:28
Positiivinen kanava löysin sattumalta toivottavasti saa jatkaa ;-) marraskuunkin jälkeen. Pännii jo muut kanavat kun kaikki toimittajat yrittävät olla "Jaajoja". Keskenkavuinen alapäähuumori puuduttaa :cry:
+3 #8 Miika Keskinen 21.11.2014 20:15
Loistava kanava, ja kerrankin sellainen mistä ei tarvitse kuunnella samaa kappaletta 10 kertaa päivässä. :D vuodesta toiseen. Olen nyt kuunnellut kuukauden päivät enkä kertaakaan ole kuullut samaa kappaletta toiseen kertaan. Parasta on myös se että musiikkia tulee "laidasta laitaan" :lol:
+2 #9 minna 28.11.2014 23:27
Ok kanava!
+2 #10 Make 03.12.2014 15:53
Tykkään! :-)
0 #11 marika halonen 05.01.2015 11:38
Millä taajuudella kuuluisi esim. Lappeenrannassa
+2 #12 Josa Jäntti 09.01.2015 17:37
Lainaus Mikko Haajamo:
:D Mikäköhön taajuus tulee Helsinkiin Radio Musalle.

Kysyn samaa mikä on taajuus H:gissä nyt ?
+1 #13 Nipsu 22.01.2015 09:14
Todella hyvää musiikkia!!!! :roll:
+1 #14 Mooritz 23.02.2015 22:12
Yes, ei tarvi somplata eri asemien välillä eikä kuunnella samoja kappaleita aamulla ja illalla. Hyvä... musiikkia ja eikä paljon niitä läpä-läpä ohjelmia jossa ihmiset jauhaa tyhjänpäiväistä. :-) :-) :-)
-2 #15 Ville 09.04.2015 19:03
Miksi radio Musa ei kuullu Helsingissä tällä hetkellä? Kanavasta kuuluu vain suhinaa. :sad:
0 #16 Lea Heino 17.05.2015 09:18
Hei!

Miksi Radio Musa ei enää kuulu Helsinki-Kauniainen- Espoo-linjalla? Alkuvuodesta se kuului taajuudella 102.5, mutta nyt ei mistään.
Parasta musiikkia ikinä!
Äkkiä takaisin.

toivoo Lea Heino

Aiheen kommentointi on lukittu. Uusia kommentteja ei oteta vastaan.

Twitter