Nova ja NRJ yhdistävät myynnin

kirjoittanut

kategoriassa

MTV-logoMTV ja NRJ Finland ovat sopineet järjestelystä, joka yhdistää Radio Novan ja NRJ Finlandin myyntiorganisaatiot. Yhdistyminen synnyttää uuden MTV Radiot -kokonaisuuden, joka vastaa Radio Novan, Radio NRJ:n sekä Radio Nostalgian mediamyynnistä. MTV Radiot aloittaa toimintansa marraskuun alussa.

Järjestelyjen myötä Suomen radioalalle syntyy uudenlainen toimija, jonka kautta tavoitetaan kolmen keskenään erilaisen radiokanavan kohderyhmät.

– MTV Radioiden kautta pystymmee tarjoamaan monipuolisempia mainosratkaisuja media-asiakkaillemme. NRJ:n ja MTV:n asiakkaat tavoittavat entistä laajemman kuulijajoukon ja voivat tehostaa mainosten kohdennusta, kertoo MTV:n kaupalliset toiminnot -yksikön johtaja Tomi Halonen.

Järjestelyjen yhteydessä 12 NRJ Finlandin sekä 9 Radio Novan myyntityöntekijää siirtyy MTV:n palvelukseen. Toimintojen yhdistyminen ei vaikuta NRJ Finlandin tai Radio Novan kanavien sisältöihin.

Järjestelyjen taustalla ovat NRJ Groupin positiiviset kokemukset yhteismyynnistä.

– NRJ on tyytyväinen uudesta yhteistyöstä Suomen johtavan mediatalon MTV:n kanssa. Olemme tehneet vastaavanlaista yhteistyötä myös esimerkiksi Ruotsissa ja Norjassa. Olemme varmoja, että yhdistyvät brändimme tarjoavat mainostajille tehokkaan ja houkuttelevan vaihtoehdon, kommentoi NRJ:n kansainvälisten toimintojen toimitusjohtaja Richard Mazeret.

MTV:lle yhteistyö on osa viime aikojen voimakasta uudistumista.

– Uusi yhteistyö tukee strategiaamme, jonka mukaisesti haluamme palvella media-asiakkaitamme keskitetysti ja yhä monimediallisemmin. MTV:n tavoite on rakentaa paras suhde sekä suomalaisiin mainostajiin, että suomalaiseen yleisöön, kertoo MTV:n toimitusjohtaja Heikki Rotko.

Mediamonitori – MTV